2009. október 22., csütörtök

Üdvbizonyosság

Ez volt a hétfői nagyifi témája. Mi az, hogy üdvösség? Ki üdvözül? Honnan tudom, hogy én üdvözülök? Elveszíthetem-e az üdvösségem? Ez csak egy pár kérdés azok közül, amelyekkel foglalkoztunk az ifi keretén belül. Többször is elgondolkodtam ezen, hogy mitől lehetek biztos az üdvösségemben? Érzem? vagy Tudom? Egyáltalán biztos vagyok az üdvösségemben? Arról beszélgettünk, hogy Isten felajánlotta nekünk, azaz felénk nyújtotta a nagyszerű ajándékot Krisztus halála által. Érette van, kaptuk az üdvösséget. Én, te elfogadtad ezt az ajándékot, vagy még mindig halogatod? Isten mindenkinek adta, csak el kell fogadni. Arról is beszélgettünk, hogy mi biztosak lehetünk az üdvösségben, ha már egyszer elfogadtuk az ajándákot, azt az úgynevezett "csomagot" amit Isten kínál. Sok emberben megfordul az a kérdés, hogy elveszíthetem-e az üdvösségem? Mi azon a véleményen voltunk, hogy nem. Ha már egyszer elfogadtad és tudod, hogy van üdvösséged, akkor az már a tied. Isten nem kéri vissza tőled. Nem csodálatos tehát biztosan tudni, hogy van üdvösségünk? Miért kételkedünk mégis olyan sokszor?
Van egy nagyon csodás énekünk, ami ide kapcsolódik: "Benned bízom Uram Jézus, benned bízom egyedül. Kit te hű kegyelmed hordoz, az bizton üdvözül. Bízom benned Uram Jézus, te nagy kegyelmű, drága hű Megváltó. Én bízom benned, Uram Jézus, igéd bíztat reá. "

Biztosak lehetünk az üdvösségünkben...


Erika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése