2009. szeptember 5., szombat

Ping-pong újra és újra

Nos, két okból kifolyólag is különleges volt a 2009.09.05.-én megtartott ping-pong bajnokság.

Egy: új segédlelkészünk Mesi megmutathatta az ifinek, hogy mire képes a ping-pong világában.

Kettő: Simon Istvánnal elutazása előtt még játszhattunk egyet. Neki ez egy olyanfajta búcsú ping-pong volt.

Ez a bajnokság, legalábbis ahogy én észrevettem nem a nyerésről, győzelemről szólt, hanem az együttlétről és a szórakozásról. Természetesen nem hiányzott most sem a versenyszellem, de azért véleményem szerint minden jelenlévő élvezte a játékot.
Minden bajnokságnak vannak győztesei. Ez alkalommal én voltam az a szerencsés, aki Csabinak köszönhetően felemelhettem a csak az én képzeletvilágomban létező trófeát. De higgyétek el nekem nem volt könnyű oda jutni, mert nem egy jó játékos van az ifi keretén belül. A bajnokság teljes időtartama alatt szinte kézzel fogható volt a teremben a versenyszellem.

Az ezen az estén megrendezett második bajnokságon sajnos nem vehettem rész teljes mértékben, viszont első két meccsemet, amit Mesivel egy csapatban volt szerencsém lejátszani, megnyertük. Utána, ahogy hallottam nélkülem is remekelt az új segédlelkészünk.

Nos, még egy bajnokságot magunk mögött tudhatunk, és remélem, hamarosan újra összegyűl a csapat egy újabb remek Ping-pong estre.


Levi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése