2009. szeptember 15., kedd

a fondue estrőll!!!

Sziasztok kispandáim :)
Elmúlasztottam leírni és a képeket feltenni a fonduebuliról.
Nagyon jól esett, hogy megint fenn voltatok a barlangba, amit azóta ugyebár átalakítottunk kicsit, hogy mégtöbb pandabocs elférjen és minél kényelmesebb és pandahívogatóbb legyen:)(akit érdekel majd lesznek képek is hihi).
A főok a fondue volt, ami el kell ismerjem nekem nagyon ízlett, és elvárom, hogy legyen még ilyen. Apropó, aki jár olyan helyen az vegyen fonduehozzávalót, hogy legyen utánpótlás:).
Leírok egy két szösszenetet, ami az este alatt történt:
Erika, mivel már volt nálunk, nem kért tőlem semmi olyat, amivel ne lett volna felszerelve a barlang, Gábor mesélt az egyedül megélt élménybiciklizéséről (bár egész fáradt volt szegeny drágám és nagyon büszkék vagyunk rá, hogy megtette ezt a nagy utat és vigyázott magára, annak ellenére, hogy senki nem mondta neki , hogy "autó hátulról"), Emese és Kriszta és Ágota megismerkedett a barlanggal(külön örülök, hogy ők is voltak), Boti és a többi fiu elcsodálkozott azon, hogy milyen hamar tudunk enni és nem kell fél napot várni az ételre :))), Sanyi késve bár hisz dolgozott de megérkezett, Erika és a többiek is nekiálltak magozni és rájöttek, hogy még nem jöttek ki a gyakorlatból.Nagyon jól állt a fondues cucc a szoba közepének. Én megtanultam végre, hogy háromszor pusziljuk meg egymást hihi:)
A fizikai jóllakottság érzése mellett, egy kis lelki és szellemi táplálékot is vettünk magunkhoz, értelmes és vagány eszmefuttatások által a vallásokról, az életről Dr. Csernus Imréről, Müller Péterről és sokminden másról. Elmondom, hogy nekem ez is nagyon jól esett sőt!!!
Na de beszéljenek a képek is ne csak én, egész rövidre sikerült ez a beszámolóm hihi:)
puszkó meskó








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése