2009. július 30., csütörtök

Izmoa és Zizmoa blogot ír Szovátán - Gábor képeivel fűszerezett bejegyzés

Amint már Gábor említette, Orsi&Eszter duo beszámol a Sáromberke-Szováta útról. Igaz, hogy Gábor minden lénygeset már leírt, de az izmainkról (vagyis a zimokról vagy zizmoákról, kicsit franciásan ejtve) csak mi tudunk igazán mesélni.

A korán kelés (5 óra!!! jajj) miatt kicsit a zizmoáink nehezen indultak be. De aztan tekertünk, mert átszerveztük indulás előtti este a csapatot és így zökkenőmentesen haladtunk Szovátáig. Orsi&Eszter duo, azaz Izmoa és Zizmoa a biciklis menet közepén eldöntötték, hogy külön csapatot alkotnak. Tekerés közben kétszemélyes rádiót indítottunk (Orsi-Izmoa vételezett és Eszter-Zizmoa csekkolt), az Útszéli Hipp-hopp rádiót. Volt idegenvezetés, hogy az út két oldalán mit lehet látni, éneklés, tudósítás a repülő sasokról. Kitaláltuk, hogy jövőre csalni fogunk, s a biciklinkbe beszerkesztünk egy titkos összetevőjű motrot, s akkor csak úgy suhanunk fel a meredek kaptatókon.

Nagyokat kacagva élvezet volt tekerni, a fiúkat is majdnem megelőztük, ha nem totyogtak volna előttünk :D Na jó, az az igazság, hogy megvolt a sorrend, amit be kellett tartani, de igazi suhanó sasok voltunk. S volt időnk a gyönyörű tájat is figyelni, miközben fájó zizmoáinkat lebegtettük a szélben. Biciklis-balett. Béka ülés. Akrobata mutatványok. Ne félj, Anya, azért nem felelőtlenkedtünk. Szovátára turbóval értünk be. És Izmoa szerint Zizmoa csalt, közben épp a város közepén leesett a Zizmoa lánca és segített felhúzni a kisbuszt a szálláshelyig, értitek, ugye? :D

Az egyik legmagasabb kaptatón Erika nagy sebességgel vágtatott el mellettünk, miközben mi kettessel toltuk a lovacskát. Aztán a dombtetőn csoportképeztünk a tehenekkel. Csak az alábbi képeken nem nagyon látszanak, mert "nagyon sütött a nap"... Útközben letámadtuk azt a kis üzletet, ahol a világ legfinomabb és legolcsóbb fagyiját lehetett kapni. 1 lej :) Izmoa szerint húszat bevágtunk... nincs több pénz.

A Sisi villa (olvasd: Sziszi) kertjében van egy kis táborhely, szűkös a sátraknak, de felhúztuk, s kikötöttük a fákhoz, egész kis sátor-komplexumot építettünk. A sok csomagtól nincs előszobánk, egyből a hálózsákba kell ugrani az ajtótól. Ezt így képzeljétek el! De a fáradt zizmoáinkat bárhol tudjuk pihentetni. Este szovátai világéletet éltünk, egy teraszon csak úgy lerohantak a pizzák és kis szájzizmoáinkat megerőltetve jól laktunk. A tábortűznél (mert nekünk az is volt), bibliaórán, a homoszexuálitásról vitáztunk. Egészen érdekes beszélgetés alakult ki. Közben Boti a tíz literes vizespalackok kék dugóira véletlenül elemlápát tett és így feltaláltunk a legcuccosabb éjjeli világítást :D Későig beszélgettünk, hozzánk csatlakozott egy kisinyovi lány, angolul beszélgettünk, de tudott pár szót magyarul is (a magyar világnyelv lesz!! :D). Nagyon finom növényes-fahéjas-mézes teával kínált meg. Ezután mindenki beugrott a hálózsákjába. Nagyon jól aludtunk (csak a macskák csatáztak)!

Most már csütörtök van és mindjárt megyünk, áztassuk meg a zizmoáinkat a Medve-tóban. Este következik a mai nap beszámolója.
Elbúcsuzik Izmoa és Zizmoa, az Orsi&Eszter duo. Puszilunk minden otthonit!

Itt Alfa 1. Alfa 2, Delta 2 és Delta 1, indulunk!

Sanyi nem hallotta a walki-talkiet, és rohant a biciklije után

És már indult is a randa-banda tovább

Közben pedig jött Sanyi is, élvezve a táj szépségét

De a lányok nem hagyták magukat, és Sanyit megelőzve suhantak előre

Az erdőben végül a fiúk is megemberelték magukat, és úgy gondolták, hogy bekeményítenek

Közben a mikrobuszból jelezték, hogy segítségre van szükség, így Eszter megtolta a PTI-t

A hegy tetején azonban Erika és Tekla volt a sztár, mindketten kibírták a hegymászást

És Mesi minden célba érőt egy kis mezei virággal ajándékozott meg

És végül megérkeztünk, lepakoltunk, és megpihentünk

A Sissi panzió mellé felhúztunk egy új negyedet, amelyet egy kis sátorhotellel toldottunk meg

A lányok kipakoltak, így saját bevallásuk és tapasztalatuk szerint az előteret átugorva rögtön a hálózsákba repültek be

Vitus kidőlt, és nagyon jót aludt, ami alatt mindenki elálmosodott, majd követték Vitus példáját

Közben beesteledett, és mindenki a tábortűz csiklandozó melegénél élvezte a kellemes éjszakai időjárást

És amikor kihunyt a tábortűz meleg fénye bekapcsoltuk a csodalámpást

És végül lőn csend... Csend? Az nem, de volt horkolás bőven, meg macskajaj, és nagyon-nagyon mély alvás. :)

1. nagy marhák vagytok. még kellenek ilyen biciklitúrók, hogy éljen a blog, én hűséges olvasó vagyok. csókolok mindenkit. mindjárt találkozunk a 88,3 tized megahercen.