2010. február 16., kedd

Kirándulás Csíkba

Nagyon rég nem írtam erre a blogra de a minap megjött a kedvem hozzá, ugyanis a hétvégén Csíkba utaztunk eljátszani a KISZT darabunkat és természetesen megismerni Vitus Bulbuk Emese szüleit.
Kezdjük az elejével. Péntek délben még azt sem tudtuk hogy mivel utazunk pontosan, aztán végül úgy alakult, hogy vonattal megyünk. A vonat éjjel 2-kor indult, addig volt időnk elkészülni. Volt némi egyet nem értés, de minden úgy ment, mint a karikacsapás és miután már a vonaton ültünk már semmi gond sem volt. A fiúk öszzehaverkodtak a Csíkba utazó fiatalokkal, úgyhogy egy egész vagont uraltuk.Ta-dam-da-damm ment egész reggel 8 óráig, Erika már Gyergyó előtt költötte a népet (ami kb. egy órára van a céltól). Közben már szombat van. Mesi volt olyan kedves és kijött elénk az állomásra. Megérkeztünk a Bulbuk rezidenciára, ahol a Mesi szülei a legkedvesebben fogadtak minket és úgy fogadtak, mint saját gyermekeiket. Fantasztikus volt. Érkezésünk után egy kicsit le kellet pihennünk, mert a vonaton nem igazán sikerült pihenni. Délben egy jó nagyot reggeliztünk, majd délután társasjátékoztunk, olvastunk, beszélgettünk és kimentünk a Hargitára, mert ott egy sífutó világbajnokság zajlott és ezt néztük meg. Közben megjött a kedvem sízni, de nem volt rá idő, talán legközelebb. Hazamentünk és otthon már várt a finom székely gulyás, amit Enikő néni nagyon-nagyon finomra készített. Innen este 6 óráig nem tudok semmiről beszámolni, mert egy olyan jót aludtam, hogy semmi sem ébreszthetett volna fel. Hatkor a nép összekapdosta magát és elment istentiszteletre. Az istentisztelet nagyon jó volt, a kántor a lányok szívét pár perc alatt megnyerte és korcsolyázni is elhívta őket. Erre sajnos nem került sor, mert egy csomót kellett próbálnunk. A próba későig húzodott el, (egy 3 perces nagy megszakítással...). Este is nagyon finom étellel vártak. Utána néztünk egy filmet és még későig beszélgettünk. Korán elaludtunk és reméljük a fogadóinkat sem zavartuk sokáig.

Vasárnap reggel felkeltünk és reggeliztünk, aztán elmentünk a templomba. Vitus az élethelyzetekről beszélt a Jónás esetében, és a prédikációjával felvezette a színdarabot.
A tegnap esti próbának megvolt az eredménye, a színészek elbűvölték a közönséget és sikeresen átadták a darab üzenetét. Ezután a gyülekezet meghívott ebédelni, nem is kell mondjam, hogy mennyire finom volt. Az ebéd után meglátogattuk Mesinek a nagyszüleit, akik nagyon kedvesek. Kiderült róluk, hogy nagy motorosok és szeretnek fényképezni.
Rendeztünk egy nagy hócsatát, amiben mindenki kivétel nélkül kapott egy egészséges fürdetést vagy kettőt. (Ezt csak azért írom, hogy a szülők is tudják, hogy gyermekeik miért vannak meghűlve.) Délután olvastunk, társasjátékoztunk és aludtunk. Az utóbbi miatt majdnem lekéstük a vonatot. Időben kiértünk azonban és felültünk a vonatra. A vagonunkban nem volt fűtés és úgy gondoltuk, hogy ezt azért folyamatosan 6 órán át nem szeretnénk tapasztalni. Mit tehettünk? A választ már mindenki tudja, átültünk egy másik vagonba, ahol kényelmesen blogot lehet írni.

Bubi (Lészai Róbert)

u.i. a képek következnek...

1. Nagyon vártam már ezt a kiruccanásunk Csíkba. Szuper jól telt. Mesike szülei kényeztettek minket finomságokkal és a nagyik is. :) Szórakozás is volt, a csata meg pláne...
    s azt hiszem, csak Gyergyó után költöttem a bandát. :)) hihi