2010. május 25., kedd

Tollaslabda

Már lejárt a tollas bajnokság, de valahogy megfeledkeztem beszámolni róla. Május 16-án szép számban összegyülekeztünk a Báthory tornatermében. Bár egy kis csúszás történt, mégis sikerült beosztani a csapatokat és kezdődhetett a bajnokság. Isti bíráskodott, én meg csak ellenőriztem a dolgokat, hogy minden jól menjen. :) Az egyik meccs közben eszembe jutott, hogy kérdezzem meg Istit, hogy mi mikor és kivel játszunk. No hát, még jó hogy megkérdeztem. Mert a nagy sorsolásban és csoportok elosztásában minket elfelejtett felírni. Tehát mi nem játszhattunk. :))) Mindenkinek a nyakmozgatás, fejforgatás volt a legnehezebb az egészben. Elég gyorsan zajlottak a mérkőzések, amire nem is számítottam az elején. A belvárosi ifit képviselte a legtöbb ember, aminek aztán jó is lett a vége. :) Az idei első tollaslabda-bajnokság nyertesei a Bulgária-telepi ifisek. A pódium legtetején ők állnak. Második lett a belvárosi ifi és harmadik ugyancsak a Bulgária, csakhogy más felállásban. A legjobb szurkolótábor díjat pedig a belváros vitte el. :) Gratula!
Jól telt mindenkinek, de én már alig vártam a végét, hogy én is tudjak játszani. :)) Így hát a mérkőzések után visszamaradtunk és takarítás helyett mi is játszódtunk. :) Egész nap arra vártam, hogy én is ütőt foghassak a kezemben. Bár már nagyon fáradt voltam, mégis lejátszódtunk pár meccset. :)) Aztán meg jött a takarítás is. De este 8-ig mindennel készen álltunk és fáradtan indultunk haza.
Végső soron minden jó volt. Éppen ezért várjuk jövőre a meghívást a Bulgáriától. :)

Gratulálunk mindenkinek!

Erika


ui.: képeket is felteszek majd hamarosan. :)

1 megjegyzés: