2010. március 9., kedd

Az I. Medvekonferencia

Kedves kicsi pandáim!!!
Nagyon jó volt látni, hogy ennyien szeretjük a vendégeket és hogy ilyen sokan voltunk , hogy fogadjuk őket, nekem különösen jól esett, hogy régiek is eljöttek, és végig állták a sarat és jól érezték magukat. Azt jelenti, hogy igazi és jó csapat vagytok.A brassói ifit külön üdvözlöm én is, nagyon örültem, hogy megismerhettem őket - denkit külön külön is é együtt is megkedvelhettem. Reméljük, hogy nem ez volt az első és az utolsó MEDVEKONFERENCIA:))), mert hogy biza ez az volt.Sajnlájuk, hogy az időt nem tudtuk, úgy alakítani, hogy melegebb legyen kinn, de ennek meg az volt az előnye, hogy több időt töltöttünk egymás társaságában, és nem voltunk kisebb csoportokra oszolva, vagyis mindenki mindenhol ott volt. Arra is rájöttem, hogy nagyon jól lehet scrabblet játszani 8-an is, s ki tiltja meg nekünk, hogy ne ennyien játszodjuk:))), s azért mert az van rá írva, hogy max 4-en, az nem jelent semmit, hihi:))
Már előre várom a következő konferenciát, aminek már választhatunk témát is:) és sok szeretettel gondolok a kis brassói medvékre is.
sok puszkó Meskó
ui: Kérünk képeket barnamedvééktől, és a mieink is rakjanak fel!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése